diumenge, 30 de desembre del 2012

Colorin Colorat, aquest bloc s'acabat!

Finalment, un cop arribats a aquest moment, m'agradaria fer la meva última entrada per acomiadar-me de tots els que m'heu estat seguint i veient les meves entrades. 
M'agradaria fer referencia a tot el que hem anat treballant tant a classe de COED com de GITIC perquè potser aqui no he fet una entrada de totes les coses. Llavors começant per COED, el que hem treballat a classe de manera teòrica: 
- Les quatre habilitats lingüístiques
- La composició escrita
- Llengua i llengües
- Codi oral/escrit
- La descripció
- "Com parlar bé en públic"
- 7 articles sobre la comunicació
- Competència comunicativa

I de manera oral o en treballs exposats:
- Qui ets, tu?
- Identitat i territori "el llenguatge de la dansa"
- Recitació d'un poema
- Un bon comunicador (compartit amb GITIC)

Aquesta assignatura m'ha agradat molt perquè crec que hem treballat coses molt útils i m'ha agradat molt. De cara als treballs, no m'han semblat gaire complicats i els he assolit amb prou éxit. En definitiva, acabo molt contenta, i també s'ha de dir que sense la implicació que ha tingut la nostra mestre Imma no hauria estat tan dinàmica i entretinguda.

Ara referint-me a l'assignatura de GITIC, he de dir que he après moltissimes coses que no sabia i que ara utilitzo i em faciliten bastant els meus treballs, com per exemple el programa de "Recortes" em sembla genial, com també CmapTools. D'altra banda tots els serveis que ofereix Google crec que són indispensables a l'ordinador, sobretot a l'hora de fer treballs en grup va molt bé!
I ara per acabar, us mostrare un esquema que vam fer a classe de GITIC on surt tot el que hem anat treballant duran tot aquest semestre: 

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada